Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ολα εχουν ειπωθει..

Δε δηλωσα ποτε ποιητρια .Δε θελησα να γραψω στιχους .Ξεκινησα σαν απλος ταξιδιωτης .Κουβεντα με τον εαυτο μου τιποτα αλλο δεν ειναι τουτες οι στοιχισμενες λεξεις. Έτσι αδοξα γεννιουνται και πεθαινουν μεσα μου.. έτσι κρυφογελουν αναμεσα σε λευκες σιωπες .Οι μικρες μου αληθειες ...

Αληθεια τι να ναι τουτη η αληθεια ? τι να σημαινει ? υπαρχει ενας γενικος ορισμος μα μου φαινεται πως ο καθενας προτιμα να την ερμηνευει με γνωμονα το ιδιο οφελος .
Ας κανω το ατόπημα να ξεγυμνωσω τη δικη μου ερμηνεια...
Ας χρησιμοποιησω την δια εις άτοπον απαγωγη για να βγαλω ενα συμπερασμα..Αληθεια εστι οτι δεν ειναι ψεμα. Μμμμ...να κατι γενικο και αποδεκτο .Τι να ναι τωρα ψεμα ? το ψεμα κρυβει σκοπιμοτητα .Κρυβει κακια .Κρυβει ανωριμοτητα .Καταδεικνυει την ανηθικοτητα του χαρακτηρα. Δειχνει ανεντιμοτητα .
Το ψεμα προκαλει με την αυθαδεια του . Μαστιγωνει την καλοσυνη .Ισοπεδωνει τις σχεσεις .
Γιατι οι ανθρωποι ψευδονται ? γιατι θελουν τα παντα να τους υπηρετουν ..για να αποκτουν ακομα και κεινα που δε τους πρεπουν!για να τα εχουν ολα ..ακομα και οσα δε χρειαζονται αλλα νομιζουν πως τα εχουν αναγκη. Υπαρχουν οι ερασιτεχνες και οι επαγγελματιες ψευτες .Οι πρωτοι ειναι πιο αγνοι κι εκεινοι που συνηθως μετανοιωνουν . Οι επαγγελματιες ποτε .Αναγαγουν το ψεμα σε τεχνη .Το σπουδαζουν και το σπερνουν ανεξελεγκτα ...αυτοι οχι μονο δε μετανοουν ποτε μα αντιθετα ικανοποιουνται λιγοτερο η περισσοτερο αναλογα παντα με το αποτελεσμα . Νιωθουν δικαιωμενοι με τον εαυτο τους γιατι ουσιαστικα μονον αυτον εχουν !
Καταδικασμενοι στη πληρη μοναξια γιατι ειναι η μονη που τους αξιζει. Ακομα κι αν ειναι σε πληθος κοσμου αναμεσα τουτοι θα ναι παντα μονοι γιατι κανεις δε θα ακουμπησει τη καρδια τους κι αυτοι κανενος ...

βαριεμαι να συνεχισω τωρα ..ασε που μ εχουν πιασει και τα διαολια μου..αλλη φορα η συνεχεια ..καλημερα.......